سطح کراتینین پایین آمدن می کند که به معنای کلیه بیماری قابل علاج است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین پایین آمدن می کند که به معنای کلیه بیماری قابل علاج است

اگر سطح کراتینین در حال آمدن است به پایین خواهد که به معنی عملکرد کلیه است حمایت به حالت عادی؟ آیا بیماری های کلیه قابل درمان؟

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها عملکرد جبرانی قوی، تنها زمانی که آن را به 50٪ یا کمتر که 50٪، سطح کراتینین به وضوح افزایش خواهد یافت. اما بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح آن را تحت تاثیر قرار وجود دارد، پس از آن گاهی اوقات ممکن است در نوسان است. پس یک بار سطح کراتینین بالا شما رو به کاهش است، شما باید علل دقت تجزیه و تحلیل، که می تواند به شما بگوید که چه چیزهایی اتفاق می افتد. اما مهم نیست چقدر، بیماری کلیوی قابل درمان با کمک درمان مناسب است.

برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی هستند سلول های ذاتی کلیه سالم، آسیب دیده و نکروز در بدن آنها وجود دارد. در میان آنها، سلول های ذاتی کلیه نکروز نمی تواند معکوس باشد، اما این سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده را می توان فعال و ممکن است برای کمک به آنها را به کار دوباره. بنابراین، شما هنوز هم یک شانس برای دریافت عملکرد کلیه خود را بهبود بخشیده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است. است که می گویند با کمک این درمان، بیماری کلیه را می توان درمان، حداقل، جلوگیری کرد.

از بالا ما می دانیم که بیماری کلیوی قابل درمان با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، اما نه همه سطح کراتینین پایین اندازه گیری این بیماری است به خوبی می رود. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید بیماری خود را روشن تر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: